חברות המזון הגדולות שואפות להנכיח את מוצריהן על המדף בגובה עיניים. הן ממש נלחמות על זה. ולמה? כי הצרכנים קונים לרוב את המוצר שבגובה העיניים. כדאי מאד להגביהה או להנמיך מבט. במדפים האחרים מוצעים לעתים מוצרים זהים או דומים במחיר טוב יותר. אפילו של אותו יצרן בשינוי שם המוצר. ודבר נוסף: לא כל מה שבאריזה גדולה נמכר במחיר זול. בדקתי: 1 ק"ג קפה שחור היה יקר יותר מרכישת 5 חבילות של 200 גרם. קנייה נעימה.
top of page
חיפוש
פוסטים קשורים
הצג הכולהודעה לעיתונות: בנק הפועלים יעניק פטור מתשלום משכנתא לשלושה חודשים ללקוחות בעלי נכסים ביישובי הצפון שפונו במלחמה וירחיב את התמיכה של קרן...
70
צעד אחר צעד בניהול נכון של כלכלת המשפחה. הירשמו לאתר וקבלו את החוברת חינם. בחוברת ארבע צעדים: מיפוי המצב הכלכלי הנוכחי. בניית תקציב. ...
170
תקציר: ביום 5.6.2024 אושרה בוועדת הכלכלה הצעת חוק להגנה על הצרכן מפני עוסקים המבצעים הפרות בנסיבות מחמירות (תיקוני חקיקה), התשפ"ד-2024...
140
bottom of page
Comments